6 dagar kvar...

Sitter här å e jätte hungrig, hoppas verkligen det blir mat snart. Killarna i familjen e ansvariga för det idag.

Kom väl hem för 40-50 min sen el nåt, slutade ju körlektionen vid 16 så....Dagen började sådär, vaknade på morgonen. Hade sovit mig igenom hela natten utan å vaknat (vilket e ovanligt), dock va det inte många timmar sömn. Pga av den sena träningen igår. Jaja, fick sällskap på t-banan idag me. Denna gång av nåt så ovanligt som en lärare, nämnligen min 3D lärare Björn. Snackade me honom hela vägen till Odenplan, lite konstigt kanske. Började me Prog A, där skärmarna skulle krångla efter genomgången då han stänger av alla skärmar...Fick ju gå tidigare till södra för å hinna. Dock skulle man ta ut pengar innan, men både bankomaterna fanns bara 500 lappar. Men  det löste sig(bakomaten på andra sidan). Sen va det fysik, FY FAAAAN. Vi skulle ju labba, 3 olika stationer me labbar man skulle utföra. Sen skulle man räkna, det gick inge bra när vi kom till den punkten. HATA HATA FYSIK!! Det va såå himla frustrerande, usch. Va fan...orkar inte. Efter det helvetet skulle man vidare till nästa, nej då men nästan. Det va ju det där engelska talet idag, dock hann bara en grupp me å göra. Vilket va skönt eftersom ja va i andra. Så imorgonbitti ska jag göra det. Ska "möta" Rickard, Filip å Jesper har ja för mig. Får se hur det går. Tänkte öva lite idag å så. Sist va det ju matte, ja å amanda kom lite sent. Å fick panik när vi kom in.  Alla verkade ha det. För Anders gick runt å delade ut prov, vi ska ju ha prov nästa vecka. Men det va bara ett prov han satt ihop för å öva på inför det som kommer. Vilket va skönt. Vi fick dessutom sluta 30 min tidigare å ja va den enda som inte gillade det. Eftersom då fick ja 30 min rast innan min körlektion, hehe....

Här hemma har ja inte hunnit me så mkt. Ska snart förhoppningvis gå å käka. Sen blire nog fixa till lite på engelska texten å plugga in den å så. Annars blire en slapp kväll. Morgondagen, har ja ju nämnt lite. Efter engelskan har ja körlektion till 11:05, sen vid 13:30 har ja klipptid. Frågan e va ja ska gör tills dess. Kanske gå å hälsa på farmor el nåt.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0