Allt e svårt...vet inte hur mkt mer ja klarar...

Jag okar inte me det här. Jag slits mellan olika "läger". E det inte det ena så är det de andra. Måste göra alla till lags,  kompisar tycker olika om varandra. Oftast inte det postivia, jag får höra det.... 

E tvungen å säga vad jag tycker,  ibland dra till me lögner. Att höra vad jag ska göra å inte. Varför ska jag vara tvungen å stå ut me allt? Folk snackar skit om varandra. Det blir inte bättre har jag märkt, utan nästan tvärtom. Vet snart inte riktigt vad jag själv står.

Man kan inte tvinga nån å tycka saker, det vet jag mkt väl själv. Varför känns det då ibland som att vissa försöker med det ändå? Jag e själv jävligt osäker just nu. Vill inte förlora någon vän, men ska det fortsätta som det gör vet jag inte vad jag ska ta mig till.

I torsdags och fredags fick jag stå ut med det här. Det är inge kul, jag lovar.

Vet inte hur mkt mer jag klarar av...Jag måste själv försöka lösa det här. Tänka efter. Jag vill inte ha någon som frågar mig om det här sen. Känner på mig att det kan bli bråk. Orkar inte med det just nu.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0