Mörkret börjar sakta infinna sig....

Sitter här i mitt rum å lyssnar på musik. Märker hur det börjar bli mörkare...om en halvtimme el så e det väl mörkt. Jag kom väl hem över 1,5 timme sen kanske, idag slapp jag vänta länge på bussen, den kom efter bara några minuter. Tänkte försöka å inte skriva så långt inlägg idag.

Hade sovmorgon till 9, vilket va nice. Men e ändå rätt så trött nu, iaf hade Prog A då. Det var knappt några på de lektionerna, väldigt få. Det gick väl bra, lite svårare än förra gången men jag lyckades. Hade ju 3 h idag å imorgon blite 2 h till. Efter Prog A hade ja håltimme, fick sitta å käka sj me mp3:n som sällskap. Drog sedan upp till 8:an, fick då efter några minuter sällskap av Nicklas. När det va 10 min kvar så kom klassen så då va man inte ensam längre..hehe. Sista lektion va fysik, såå tråkigt. Men imorgon slipper vi det eftersom läraren typ e bortrest el nåt. Ska dock försöka pluggalite under den långa håltimme vi får fram till 12 typ. Morgondagen blir precis som gårdagen rätt så lång, börjar 8, slutar 16. Egentligen slutar jag vid 14:45 men har ju körlektion efteråt så...

Kvällen då. Idag ska det blire äntligen träning, me min fina klubba me blodigt skaft. Måste köpa nytt grepp i helgen el nåt. Får plåstra om fingret som fan, tror dock att det inte e någon fara längre. Men man vet aldrig....I kväll e det sen träning(20:30-22:30). Det värsta e att eftersom vi e sist så måste vi plocka sargen, å på måndagar e vi tvungna å bygga. Vi slipper aldrig fixa me sargen.

Tänkte övningsköra idag oxå, antingen för el efter middagen..får se va pappa säger.

Jaja, nu e det nog jag går å tänder lite lampor:p

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0