Nu e det bara 2 veckor kvar....räknar snart dagarna;)

Ja, nu va det några dagar sen jag bloggade sist. Orkar inte berätta hur el vad jag gjorde i helgen. Alla hjärtansdag va ju inte den bästa osv. Sen i måndags fick jag en jobbig övningskörning hemma, berättar om det en annan dag...Det måste göras, ja lovar.

Dagen va väl okej, sovmorgon vilket alltid e uppskattat. 3 h Prog A, vilket gick okej tycker jag å sen lunch å sist fysik. Finns inte så mkt å säga om det. Tråkigt. Va i stan en snabbis efter skolan innan jag drog hem, å pluggade engelska. Texten å talet e fett kort, hoppas det räcker. Pallar inte.

Ska snart göra mig i ording för å dra på träningen. Sena träningen idag, det jobbigaste e att man e tvungen å riva sarg.

Har pratat me mina föräldrar om fest när jag fyller år. Jag har sagt vad jag tänkt å tycker, vilka som ska komma osv. Så nu ska de diskutera. Vet att jag får ha, finns dock en återstående fråga. Hoppas hoppas, håll tummarna.

Se till å inte göra nåt fredagen 6/3, då det troligen blir av.

Oj, bäst å byta om. Innan jag blir sen.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0