Snart så....

Ska snart byta om, fylla vattenflaskan å väskan+klubban me mp3:n som sällskap och gå upp till hallen. Denna gång är jag ute i tid, jämfört me förra veckan då man fick stressa iväg pga att man glömde bort tiden. Men man gör ju inte samma misstag igen...el!?!

Jag har även hunnit övningsköra, kom hem för en halvtimme sen el nåt. Det gick väl bra, fick köra hem idag me. Vilket gick mkt bättre än senaste gången. Hade världens hjärtklapp då ja körde på det stället igen, men denna gång gick det bra. Vilket va skönt. Det lär nog aldrig hända igen...

Imorgon e det torsdag, jäklar va veckan gått fort...Börjar 8 me Prog A, me genomgång kan ja tänka mig. Sen e det jobbig fysik då vi troligen ska göra en lab. pallar inte det. Fy fan. Det värsta lektionen imorgon e nog förutom fysiken nämnligen engelskan. Det där jävla talet man ska hålla, kan säga att mitt e väldigt kort å jag kan det absolut inte utan till. Får väl hoppas på det bästa, tänkte läsa lite imorgon å skriva stödord. Håll tummarna på att det går bra!!

Nää, nu ska jag nog byta om å så. Vill ju inte stressa. Det e ju sena träningen idag, vilket betyder att när man efter tio då träningen e slut, då man e som mest trött då e man tvungen å riva sargen. Hatar det...hehe...

Jaja...tänkte tillsist bara hälsa krya på dig till Becca<3

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0