SS(seg söndag)

Mm...det kan man verkligen säga. Har varit dålig å blogga men har inte haft ork el lust...den vanliga orsaken. Jag skulle ju berätta va som hände när ja övningskörde i måndags. Va nämnligen hårsmån från att krocka, dock va det inte mitt fel. Utan personen som körde in på vägen, hon skulle vänta, men körde ändå. Orkar inte berätta, blev rätt så skakad efteråt. Jag å pappa fick köra in på en parkering så ja fick pusta ut, sen körde jag hem ändå. Starkt.

Tordag: Vanlig skoldag. Hatar torsdagar, hinner inte käka lunch. Köpte en liten macka på södra. Den fick ja klara mig på till fyra. Slutar 14:45, men har körlektion 15:00-15:55. Dock fick jag köra tidigare pga inställd lektion innan. Det gick väl sådär, man ska verkligen inte köra på tommage asså.

Fredag: Hade inga lektioner. Eftersom min enda lektion, engelska va inställd. Dock hade jag körlektion som började vid 10:10, vilket va okej. Fick ju sovmorgon. Denna gång gick körningen mkt bättre å efter nästa lektion ska jag troligen köra tillbaka till skolan själv. Vilket e lite nervöst. Kvällen blev väldigt lugn, slappade framför tv:n. Kollade på Let´s Dance.

Lördag: Sov såklart bort halva dagen, vilket va skönt. Sedan va jag väldigt duktig, jag pluggade nämnligen matte. Sen så städade jag rummet å fixade. Därefter fixade jag me massa gamla bilder på mig å brorsan, ska göra en tavla me massa bilder..Såå kul å se gamla bilder. Såå små vi va. HihixD Denna kväll blev oxå lugn, kollade på melodifestivalen.

Denna dag då. Har inte hunnit me så mkt. Trots att ja varit vaken ett tag. Tänkte sova länge men blev väckt å störd...så det blev inte så mkt sömn. Sen har jag kollat lite på tv, käkat lunch, pluggat lite natur. Men gav upp ganska fort...Pallade inte.

Får se om jag orkar plugga nåt mer idag, annars blire en rätt slapp dag.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0