Tillfälliga uppehållet e nu över...

Japp, nu e jag tillbaka. Har inte haft någon ork å lust att blogga de senaste dagarna. Kan säga att torsdagen var de inställda lektionernas dag(fysik å körlektionen) å BK eftermiddagen, hängde kvar där i över en timme efter skolan. Kom hem rätt sent. Fredagen va en kort dag, hade bara engelska eftersom körlektionen va inställd igen. Vi hade ju prov på engelska lektionen å läraren va 20 minuter sen. Inte okej, vi borde fan gått därifrån innan hon kom. Jaja, provet gick väl okej. Sen hängde ja kvar i skolan en stund innan ja drog å gymmade. Det blev intensivt i 40-50 min, tänkte träna längre men det va skit mkt folk, hälften pensionärer typ. Kvällen blev lugn, kollade på tv. Va rätt så trött så det gjorde inget.

Gårdagen va rätt så lugn, sov länge, kollade på tv, läste natur, tog en promenad me brorsan till centrum å handlade godis, kollade på hockey, lagade mat till mig å brorsan, kollade på melodifestivalen. Det blev en lugn kväll igår me, motssatsen till förra helgen. Mamma å pappa gick på resturang, så ja å brorsan fick laga god mat tms. Det va en faktiskt rätt så rolig kväll. Blev hyfsad tidig sänggång då me.

Denna dag då, gick upp hyfsat tidigt utvilad. Sen har jag inte gjort så mkt, käkat frukost å sen hamnade jag här. Ska snart gå å tvätta håret å göra mig i ordning. Har inget annat spec. å göra så jag ska troligen följa me å heja på brorsan å hans lag. Vet att jag gör det ofta..soo:p Beror på plats i bilen. De har nämnligen match i Ormingehallen vid 13 nånting tror ja..så.

Måste läsa på natur läxan igen, får se när det blir.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0