Äntligen...

Ikväll blev jag efter dagar av slit äntligen klar med min uppsats i trafik, skickade iväg den nu ikväll. Så jävla skönt, den blev typ 7 sidor el nåt. Nu e man alltså klar me den teoretiska delen av kursen, nu e det bara körlektioner kvar..nicexD
Kan bara varna er att den teoretiska inte e kul, fy fan. Se inte fram emot det kan jag säga:p

Åh när jag satt där å nästan var klar så ringer becca, hon kollar hur det går me den statistiska uppgiften/undersökningen what ever..Då det kommer fram att jesper sagt till henne att jag skulle hjälpa honom med en grej han inte förstod. Ursäkta? Om jag ska hjälpa någon måste personen be mig om hjälp först. Jag hade erbjudit honom hjälp, det var bara å säga till. Men det gjorde han ju inte, utan han säger till becca att jag ska hjälpa honom. Jaja, så becca tycker jag skulle ringa honom. Så ja tar mig tid, ringer en gång. Han svarar inte, avlsutar uppsatsen, försöker ringa igen. Inget svar. Messar sedan honom, inget svar...förrän nu(han hade tydligen inget batteri förut!?!). Då han tyckte vi skulle ta det på msn imorron, vilket funkar bra.

Så nu e det bara det kvar, det vart inte så mkt lov för min del. Har haft sovmornar men annars mesta dels pluggat, tänkt dra till gymmet...inte orkat, gått på träningen..fast idag fick ja skippa pga av bland annat plugg å lite andra saker..

Imorgon ska jag som sagt sova länge, försöka ta det lugnt, fixa mattegrejen me jesper, städa å fixa lite i rummet. Eftersom min kära vän amanda kommer hit imorgon å vi ska ha en riktig tjejkväll. Det ska bli riktigt kul, sen ska hon sova över å så åker vi till badmintonen tms på fredag. Nice.

Nää, nu orkar jag inte skriva mer. Får se om jag skriver lite imorgon annars lär det inte bli förrän på fredag el nåt.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0