Chill dag;)

Japp, det kan man verkligen säga. Tog en lång sovmorgon vilket va nice. Dock va inte min dröm det, den va asknäpp, läskig å vissa delar bra men olämpliga el va man ska säga. Tänker verkligen inte berätta den, den stannar hos mig föralltid. Tror jag. Hoppas på att jag slipper den i natt. Jaja, det första ja gjorde va att se guldbaggegalan som ja fick inspelad igår(va ju på träning så kunde inte se den). Det e samma sak varje år, det e en film el två som får flera priser...Fy fan...Men gud va ja garvadde åt björn gustafsson å johan glans när de körde abba medlyt...så j-la roligt. Vem älskar inte björn ;) Å håller me becca, vilka magrutar han har, dom missade man inte haha xD

Skulle el snarare borde plugga lite. Eftersom jag kickat Daniel ur min grupp så måste jag göra det lilla som han hade gjort. Men det borde ju gå fort, bara ja tar mig tid å göra det vill säga. Hehe..jaja...

Gårdagen va det ju träning, som gick bra. Brorsan fick rycka in som målvakt hehe(han e ju egentligen back). Vi va inte så många, kanske 12-13 st (från 2 lag). Många sjuka tror jag, herrlaget verkar ha samma problem. Det blev en rätt så hård å tuff träning..alla va verkligen helt slut när träningen va över. Kan säga att man har lite träningsvärk idag. Å min brorsa, ja han va irrererad/arg för ja i en övning kom me full fart, han går ut en bit å han får mitt knä el fot i huvet. Så han fick ont, hehe. Sen va han putt på mig resten av kvällen. Som att ja kunde ha gjort nåt. Får se hur det e idag;)

Vill bara avsluta me att säga att jag hatar handbollsspelare...inte alla bara de som tränar innan oss på måndagar. För det första har dom massa klister på händerna som hamnar på golvet, vilket e irreterande å farligt. Sen så vägrar dom öppna dörren när man kommer om ingen i laget e där.Knackade flera gånger igår men dom bara ignorerade det. Fick stå i kylan å frysa ett tag innan de äntligen orkade bry sig å öppna. Kan säga att det inte bara jag som har den åsikten, i princip så har hela laget det inkl. tränarna. Usch på dom säger jag barax(

Jaja...får se om det blir ett till inlägg senare. Annars ses vi i morron;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0