Chockad:o

Det kan man säga, det finns 2 anledningar. Den ena e lite roligare än den andra. Kan börja me den tråkigare, ja förstår mig inte på jesper å den statisktiska undersökningen. Det känns som att han skyller på både mig å becca. Som jag sa igår vill man ha hjälp ska man fråga, men han verkar inte veta hur man gör. Jaja, bara han skriver våra namn på den annars e han död.

Den andra chockerade grejen va att helt plötsligt på facebook så börjar gamla klasskompisen Chris(1:an-5:an) chatta me mig. Blev lite chockad, vi snackade inte särskilt mkt när vi gick i samma klass. Men vi snackade på, vilket va både intressant å trevligt eftersom jag ändå satt å hade tråkigt. Sådana samtal uppskattas kan jag säga;)

Nu över till nåt annat, har fått räkna in en till tjej till kvällen. Nämnligen Becca, så det ska bli riktigt kul. Ser fram emot en lång och rolig kväll tjejer;D
 
Oh nu kör dom Katy Perry Hot n cold på Mtv ;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0