Det snöar...

Aaa det gör det faktiskt, iaf här. Kollade ut genom fönstret å ser stora snöflingor falla ner från himlen. Vädret förändras verkligen snabbt, herromdagen va det typ 5 plus å dan efter e det 2 minus...Nu när det kallt e det skönt att det iaf e soligt.

Jaja, skoldagen blev inte så lång. Sovmorgon till 10:10 då man hade tråkig fysik. Asså ja förstår inte varför e robban alltid el ofta tvungen å kommentera att man inte "borde" sitta där man sitter. Liksom "du sitter fel, du borde sitta på andra sidan". För att min klass sitter där å ja sitter bland naturklassen, herregud. Ge dig. Jag sitter var jag vill, haha:P Lektion va som sagt seg å tråkig. Sen skulle man haft engelska, men vår engelska lärare e lite hmm speciell. Så hon sa bara vilka uppgifter vi skulle göra i boken som ska va klart V.5, sen kunde vi dra å käka. Stannade kvar en stund efter det, innan jag begav mig därifrån me Becca...Här hemma har jag varit tvungen att städa å fixa för min farbror, hans fru å min lilla kusin Ella(1,5) kommer hit vid sextiden. Men det gick rätt så fort, får väl hjälpa pappa senare om det skulle behövas.

I morgon e det äntligen fredag, så jävla nice. Den veckan gick fan skit fort, kanske berodde på att jag knappt gått i skolan. Har räknat ut att jag imorron efter fysik bara haft 3 lektioner denna vecka. Ska verkligen inte klaga. Sen så e man typ ledig nästa vecka, vilket e chill. Har inga direkta planer för fredagkvällen får väl se...vill göra nåt. Inte bara sitta hemma, det e så tråkigt......

Jaha, nu när man skrivit klart inlägget så snöar det inte längre. Nähä...

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0