Fan fan fan fan fan fan fan....

Jag orkar fan inte mer, rubriken säger allt. Första dagen av 2009 suger såå jävla hårt..varför varför. Jaja jag e väl lite knäpp el snarare ja e sjuk plus det bakis och jag har inte käkat nåt sen igår. Jag blir aldrig hungrig när ja e bakis oftast bara illamående har fan varit det hela dan. Så ingen mat i magen, ingen sömn, illamående, huvudvärk, frussen å ont i halsen. Kan ju fan inte bli bättre. Jag vet jag ska inte klaga, vet dom  som inte mådde så himla bra i natt men ändå. Förutom de symptomerna så e det flera grejer som kom fram som dragit ner mig. Fy fan va ordet.

Gårdagen då..inte så mkt å säga. Fast egentligen så skulle ja kanske berätta vad som hände efter tolvslaget eftersom flera glömt det. Men det blir inge kul, el asså det känns som det. Om vissa sanningar skulle komma fram. Vet inte vad som skulle hända el sägas då.  Låter som att det e nåt jätte hemsk men det e det inte. Inte det som jag syftar på iaf.

Kvällen började rätt så chill, man satt i olika små "grupper" å snackade å så. Sen blev det sing star, vilket va askul å lyssna på. Sen var det som alla vet nåt jäkla shot spel innan det togs ut för å smälla av raketer osv. Det va väl efter tolvslaget som en del saker började gå nedåt. Sj hade ja väl kul i en timme el nåt efter tolvslaget me en vissa person å ett par andra. Vissa kommer inte ihåg vad som hände efter 12 som sagt. Orkar inte berätta mer än att det blev knivhot, sönderslagen balkong av en idiot, massa "psykologiska" samtal osv. Åkte väl hem vid halv fyra el nåt, vi (joel, alex å robin) lyckades hitta en ledig taxi. Åkte hem, mamma mötte mig i hallen. Upptäckte inget. Gick å la mig men sov inte alls.

Jaja...nu orkar jag inte skriva mer. Den här dagen har varit jobbig, hoppas på att morgondagen blir bättre.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0