Gillar verkligen inte nya schemat...

Nej, det gör jag verkligen inte. Becca berätta att hon fått sitt så jag gick för å kolla. Mkt riktigt där va den, å det va nog det sämsta schemat jag haft. Jag svär. Har fan en sovmorgon, på onsdagar till halv nio annars går jag från åtta varje dag. Ska fan inte tala om mina tisdagar som jag kommer hata jag går nämnligen 8:00-17:00..Ursäkta,  vi går cyber= halvdagar. Inte denna gång. Visste dock att schemat skulle bli sämre eftersom fler kursen skulle börja. Kommer å dö på tisdagarna. Seriöst. Kommer ju somna på sista lektionen:(

Jaja nu har jag avreagerat mig lite, hehe. Eftersom resten av familjen sover så kan man inte gör det på dom. Men imorgon el förlåt senare idag ska jag göra det.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0