Här igen....

Japp, det va nästan en vecka jag skrev sist. Men har inte haft nån tid över att skriva mkt plugg. Hade ju sv-prov idag, gick okej...blir nog G iaf..skrev på VG-nivån får se. Skulle egentligen lämna tillbaka en lab.rapport i fysik som jag skulle fixat till. Men jag rent ut sagt sket i det, han får den när vi har lektion. Tänker inte irra runt hela skolan för å lämna en j-la rapport.  Så galen e jag inte, hehe. Skoldagen var kort, hade ju "bara" sv-prov sen va den skoldagen slut. Nice. Efter plugget drog man till gymmet en sväng, när ja skulle dra kortet som vanligt så blev det en annan ton än va det brukar va. Så ja fick stanna å hon i kassan sa att jag inte betalt medlemsavgiften för 2009 på 100 spänn. Ursäkta men hur fan skulle ja veta att den skulle/ska vara betald...Jaja trodde det bara va å vända hem(hade inge cash me mig) men hon sa att ja kunde träna en då. Fett schyst, ska ha me mig pengar nästa gång. Det va första gången sen innan jullovet som ja träna, va lite ovant men kom ganska snabbt igång. Kan säga att trots att ja va där rätt tidigt så va det rätt mkt folk där. Folk som avlagt nyårlöften om träning måntro xD Tränade väl bara i 45 min innan ja drog hem. Hade sån j-la otur så ja fick vänta i typ 20-30 min på bussen i Hökarängen. Frös fan aslet av mig. Det blåste å va skit kallt. Skulle verkligen tagit vinterjackan...Hemma har ja bara käkat lunch å slappat.

Ikväll blire innebandy träning, ska bli skönt å komma igång igen efter uppehållet. Får se hur många vi blir dock. Det va inte många från mitt lag som skulle komma, det kanske kommer fler från dam-laget. Det visar sig nog ikväll. Morgondagen e fortfarande lite viss, har ingen matte(som e min enda lektion). Antingen så ska vi ut å göra våran statistiska undersökning el så gör vi det en annan dag. Vilket isf betyder att ja e ledig imorrn vilket skulle va nice.

Jaja, det va det. Kan väl oxå nämna att jag typ e frisk nu, mår väl okej typ.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0