Har lärt mig en läxa....

Ja, det kan man verkligen säga. HATAR verkligen badrumsdörren, har fan gjort det sen vi flyttade in. Det e nåt jävla fel el ett knäppt lås. Som e jävligt trögt. Å jag va ju smart när jag gick på toa precis efter maten, jag låste nämnligen dörren. Sen kunde jag inte få upp det. Seriöst, det va skit trögt, fick upp den till hälften sen gick det inte längre. Min fingrar blev helt förstörda, å gjorde skit ont. Det gick verkligen inte. Som tur va hade brorsan gått ner å märkt att ja hade problem me dörren. Så han försökte hjälpa till, men han lyckades inte så det blev till å hämta pappa. Han fick ju så klart upp låset å jag kom äntligen ut. Fy fan, kommer tjata på pappa så han fixar låset. Vill fan inte att det ska ske igen.

Skolan då. Inte så mkt skolarbete direkt. Förstår mig inte verkligen på vår engelska läraren, vem fan gör det?!? Ingen seriös lektion som sagt. Sen så var det vänta i 20 min innan min körlektion. Som gick bra, det va mest nedväxling(även uppväxling) å även styring som jag gjorde idag. Så nästa lektion så ska jag göra det självständigt. Det kommer nog gå bra. Får öva lite hemma me pappa bara. Därefter så drog jag till mammas jobb, fick hjälpa till me alla ungar. El snarare man lekte me nån, ritade me några andra ungar. Ni skulle fan hört någras diskussion om ett ägg, helt sjuk småbarn(3-5 år)  tänker. Försökte förklara hur det va men de hävdade motsatsen. Haha, små barn;) Så vid kvart i fyra bar det hem, jag å mamma tog en promenad hem från skarpnäck till sköndal. Inte så jätte långt egentligen.

Väl hemma väntade god mat å även en efterrätt(för ovanlighetens skull). Sen hände ju de där ja nämnde tidigare, resten av kvällen har tillbringats framför tv:n. En riktigt slapp kväll, behövde verkligen det. E riktigt trött, ska nog faktiskt gå å lägga mig snart.

Morgondagen, verkar rätt så fullbokad. Ska under för- å lite in på eftermiddagen göra natur labben, sen vid halv tre-tre så drar jag, brorsan å våran "kusin" Erica in till hovet för å gå på matchen Djurgården-HV71(en julklapp). Därefter åker vi hem, käkar middag. Får se om jag hinner göra nåt mer, annars blire ombyte å fest på kvällenxD

Får se om jag bloggar nåt imorrn, annars förhoppningsvis på söndag.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0