Inte riktigt ledig än men nästan...

Ja, det kan man ju säga. Är inte klar med uppsatsen, fy fan vad jag hatar den. Den e nog den värsta uppsatsen jag har behövt skriva någonsin. Det e rätt så krångligt hur man ska skriva, det ska va så himla detaljerat osv. Dampade totalt på den igår. Vill bara bli klar med den. Har iaf skrivit klar ett par delar men det e många kvar, tyvärr. Vakande hyfsat tidigt i morse hade tänkt dra in till stan å gymma men hade ingen lust. Asså det e lättare å dra till gymmet om man redan e i stan(som efter skolan). Men om man bara ska in för å gymma e det lite jobbigare. Speciellt nu när man flyttat då man först måste ta bussen å sen t-banan. Förut va det ju lättare. Jaja, jag tänkte att jag har iaf innebandy träning ikväll så. Men imorgon ska jag verkligen ta mig i kragen å dra in å gymma.

Gårdagen då, kan säga att den innehöll en hel del innebandy. Följde me å tittade på brorsans match mot Älta(div. 2) borta på morgonen. Det gick rätt så bra, sköndal vann tillslut me 7-4. Brorsan lyckades tyvärr inte göra mål, dock blev det 2 assist. Sedan drog vi hem käkade lunch, kollade lite på tv, innan jag satte mig å kämpade me uppsatsen. Då jag fick total damp, när man e på det humöret så e allt jävligt irreterande. Det gör det inte bättre när en polare messar, frågar va man gör. Jag svarar men får inget svar. Vilket jag irreterade mig på som fan. Sen va det tidig middag för brorsan skulle spela match igen. Denna gång me HJ19, han va nämnligen me på deras träning i fredags å blev kallad. I 1:a perioden va han bänkvärmare(det e så jävla tråkigt kan ja meddela). Sen fick han ett par min in i andra hoppa in å spela. Dock låg killarna redan under me 5,6-1 el nåt. Han hade inte varit inne så länge förens det blev mål. Tyckte då att det va kul att han va inne i den femman. Men sedan sa han i seket i micken att min kära bror gjort assist. Blev skit glad för hans skulle. Efter det fick han spela en hel del, men sköndal förlorade tillslut rätt stort. Säger inte resultatet. Så det ända positiva va att brorsan fick göra assist i sin debut;)

Jaja, borde fortsätta skriva på uppsatsen. Behöver dock lite hjälp så får vänta på mina kära föräldrar att komma hem.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0