Jaha..då va det slut..

Mm sista dagen av jullovet börjar tyvärr lida mot sitt slut. Imorgon börjar skolan igen, vilket ja inte alls e pepp på. Vem fan e det egentligen!?! Börjar ju me vanligt schema vilket betyder att man börjar 8 me matte. Där man ska göra den där j-la statisik uppgiften en gång till, fy fan. Jaja så gåre....Orkar inte tänka på morgondagen, av flera anledningar...

Jag ska väl inte skriva så mkt mer. Dagen blev lugn igen, inte gjort nåt speciellt. Tänkte ju kört lite bil men hade ingen riktigt lust me det pga av min hosta. Ska försöka ta det nån kväll nu i veckan.

Juste vare nån som såg matchen, el sekvenser från finalen i natt(Sverige-Kanada)?...Förstår mig inte på domarna, kanadensarna fick göra precis va de ville. Grejer som man inte får göra enligt regelboken men det fick Kanada göra. De kunde tackla Sveriges målvakt flera gånger utan straff, man får ju egentligen inte röra målvakten. En tackling på målvakt ska ge utvisning, men inte i denna match. Så domarna söög verkligen, missade å hoppade över massor som såklart gav Kanada favör. Sverige spelade dock inte sitt bästa spel, så att de tyvärr förlorade kan jag inte skylla på domarna enbart. Sverige gjorde ingenting me sina powerplay å fick inte riktigt igång spelet som de spelat i tidigare matcher. Men domarna hade oxå en liten roll i förlusten. Det va dom som va mest irreterande, Kanada fick göra precis som de ville spelar roll va reglerna säger...Orkar inte gå in på va kommentatorerna i Kanada sa om alla tacklingar på Markström, el publiken som va extremt osportslig...mkt skit.

Hehe, då har jag väl sagt min synpunkt å gjort mitt klagande för idag:p Ska gå å lägga mig nu så man orkar gå upp tidigt imorrn.

Jaja vi ses väl imorrn(ni som går i klassen)...

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0