Krax, host, posit....

Sitter här å det verkar som att jesper löste problemen själv me statisktska undersökning, han ska tydligen bara ren skriva det. Vilket såklart är jätte bra, spec. när jag hållt på me en j-la uppsats i flera dagar å slipper göra den. E tacksam för det;)

Just nu sitter jag ju framför datan å har mtv på, har suttit här en timme el nåt. Dom körde fan varannan låt chris brown, förut. Jag ba nicexD Innan jag satte mig här så har jag städat i köket, bäddat min säng. Ska snart städa lite i rummet å dammsuga det, så det e frächt till i eftermiddag. Sen blire väl en dusch å slappa....Amanda kommer som sagt i eftermiddag, så...det ska bli kul. Trots allt, hehe:P

Nää, nu ska jag nog snart hitta på nåt å äta. Sen ska alla andra saker på listan göras.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0