Kylig fredag..

Ja, här sitter man inne i värmen å kollar på mamma mia, vet inte hur många gånger jag har sett den. Hehe, kan se den hur många gånger som helst. Dagen har väl varit okej, hade fysik. Långtråkigt som vanligt. Efter lektionen skulle ju jag, becca å jesper gjort statisktiska undersökningen, men om ni läst beccas blogg så vet ni att det inte blev av. Han e dum nog å har bestämt att han ska käka lunch me några. När han visste att vi skulle göra det idag, fy fan. Hoppas verkligen att han gjorde den. Annars vet jag inte vad jag gör. Så efter skolan hängde jag me becca till djurgården, där vi käkade, gick en promenad i solen(å kylan tyvärr) å becca tog massa foton. En hel del snygga faktiskt:D Efter jag vet inte en timme el mer bar det av hemåt. När man kom hem så var det för ovanlighetens skull fullt hemma, hela familjen va hemma före mig. Vilket e ovanligt. Men det va väldigt skönt å komma in i värmen;)

Nu e lov, så himla skönt. Fast jag tycker inte det e lov förrens jag e klar å skickat in min trafikuppsats. Vilket jag hade tänkt göra innan måndag. Får se hur det blir det, men planen e sån. För att sedan kunna slappa hela lovet. Har inte så många planer för lovet,  2 dar e fixade. Men resten e jag fortfarande helt fri...hmm...nåt kommer väl upp förhoppningsvis:P

Jaja...Kvällen är än så länge inte spikad. Antingen blire en halvkul hemma kväll el så drar man iväg nånstans. Får se...

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0