Lugn Fredag....

Hehe ni märkte säkert att jag va helt jävla död igår, mådde skit. Vilket såklart hade sina förklaringar efter nyår. Men men idag e en annan dag. Å i natt sov jag verkligen ut, gick å la mig först vid typ 22:15 å somna ganska fort. Vilket inte va så konstigt. Ska dessutom försöka vända tillbaka mitt dygn i tid innan skolan börjar. Tyvärr så närmar lovet sitt slut, men det ska man inte tänka på. Hur mår ja idag då, sådär. Kan säga att den försylning som öviga familjen haft verkar ha drabbat mig me. Börjar bli försyld, e lite hostig  men inte såå ont i halsen. Hade ju skit ont i halsen när ja kom hem i går...vilket kanske inte va såå konstigt det skreks å jublades en del om man säger så.  Men inte idag vilket e skönt. Sen så har jag inte haft nån vidare matlust sen igår. Trodde först det va baksmällan men eftersom det fortsatte idag så har jag ingen aning. Jag e ju inte direkt stressad, ingen j-lva ätströning heller, så ja undrar va fan det e för nåt!?! Feber på G kanske..

Så vad jag har gjort idag då...inte så konstigt men jag har vilat, fixat lite i rummet..mkt tid framför datan. Mamma tog fram vågen i förmiddags, hon ville se hur mkt brorsan vägde..Så jag passadde oxå på, upptäckte då hade ja gått ner typ 2 kg sen den 22 december...vilket ja verkligen inte anade. Hallå trodde ja skulle gå upp i vikt efter all mat å godis man proppat i sig. Förstår inte varför denna viktnedgång, har inte tränat sen vecka innan jul, bara gått några promenader inget mer. Jaja, jag klagar ju inte direkt;) Kvällen lär bli rätt så lugn å troligen hyfsat tidig sängång, men får se. Ibland fasnar man vid msn el nåt.

Har egentligen inte så mkt mer å säga, el egentligen har jag väl det. Men inte här på bloggen. Har varit påväg å säga det men har inte hunnit el snarare tänkt tanken men inte hunnit. Hoppas få göra det så snart som möjligt. Det e nog bara en person fattar va ja menar..hehe:P

Ha en trevlig å rolig fredagkväll!!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0