Lyckad gårdag men skit fredag...

Ja har precis bäddad å fixat i rummet sen igår kväll. Dagen började väl sådär, sov typ inge pga av min försylning. Alla tre va rätt så trötta när vi vakna, ingen va direkt taggad på badminton. Sen upptäcker man en sak om betygen så iaf ja blev lite irreterad. Så vi kom till hallen för tidigt så vi fick börja spela tidigare, blev dock inte så mkt spel. Hade jag varit frisk så hade ja gjort det. Men tänk er man e dunderförsyld, ont i halsen, huvudvärk, hostig, yr, kallsvettas då e inte det första man tänker på att spela badminton. Vi lyckades tillslut få gå lite tidigare å ja å becca drog till donken där vi hamna mitt i lunchrusningen...

Å när jag satt på bussen påvägen hem så höl ja på å missa att gå av. Fan ja hade tryckt på knappen, var medveten att jag skulle gå av. Men va helt borta, lyssnade på musik å va trött. Hann iaf gå av som tur va. Väl hemma blev det ingen ledig fredag. Fick nämnligen den "ära" att sammanställa statistiska undersökningen, kan säga att jag satt ett par timmar. Vet dock inte om jag gjorde rätt, visste ju inte riktigt om det va nåt speciellt man skulle skriva. Så vid halv åtta skickade jag iväg ett mejl till anders, då jag även skrev ett lite meddelande å bad lite om ursäkt att den kom lite sent osv. Vill verkligen inte ha IG för att man inte klarar av å fixa den där uppgiften. Jaja fy fan, det e väl bara vänta å se. Resten av kvällen blev väldigt slapp, kollade på tv. Först så kollade mina föräldrar på nån dansk film katten på tv1000 nordic...den hade gått en stund. Så ja började kolla på den, fy fan. Det va typ en konstig skräckis, obhaglig...Hehe sen blev det let´s dance. Blev lite chockad men blondinbella åkte ut, vilket mig va jävla dugg. Hon e inte min favorit direkt.

Jaja, gårdagkvälllen då. Den blev väl lyckad, ni har väl antligen läst det på beccas blogg. Men det va kul å trevligt. Skulle gått å lagt oss vid 12 men becca fasna framför datan som några av er kanske märkte...

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0