Måndag å skola igen...

Ja, då sitter man här å lyssnar musik. Skoldagen gick lite fortare än jag trodde, men nya schemat suger som sagt. Å inte minst den lärare som ersätter marita som e mammaledig. Hon e fan den värsta jag haft seriöst. Var det nån som tyckte hon va bra? Tror inte det. Hon skriver massa på tavlan,, skriver som jag vet inte vad. Hon e otydlig, längtar nästan tills man får boken å kan läsa så man fattar. Å så fick man en rent ut sagt konstig hemma-lab. som man ska göra till nästa vecka. Asså kommer inte palla ha henne som lärare, kan ju fan inte bli värre.....
Matte C startade idag, va mest repetion från Matte B vilket inte va så himla svårt. Ma C-gruppen e rätt så liten, det e princip hela våran lilla klass plus några andra vi e väl inte mer än 12 totalt. Hehe. Sen blev det stressigt till svenskan eftersom de flyttat den 5 min, så när matten slutar ja då börjar svenskan...Jaja...sen va skoldagen slut å man åkte hem. Hade oturen å fick vänta en längre stund på bussen vilket inte va så skönt.

Kvälllen blir väl rätt så lugn, ska inte träna pga av min försylning å hosta som jag hoppas gå över snart. Ska dock kanske ut å övningsköra lite å kanske dra till Farsta me pappa å shoppa. E av behov av nya hörlurar, klarar mig seriöst inte utan några. Måste lyssna på musik om jag åker nånstans sj. Så idag fick jag låna brorsan eftersom mina e trasiga. Fattar inte hur man kan vara så beroende egentligen, hahaxD

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0