Orkar inte, har ingen lust...

Ja, jag orkar verkligen inte skriva den där j-la uppsatsen. Skulle ha skrivit vidare på den idag så ja kunde bli klar innan måndag, men det kommer inte ske. Bara jag gör det så slipper jag den sen. Men hittar ingen motivation å skriva den. Ska skärpa mig imorron, den blir nog klar på måndag....

Dagen då, vad har man gjort. Inget speciellt, sov rätt så länge. Sen har ja slappat, chillat framför tv:n, spelat kort, har iofs varit ute å övningskört me pappa vilket gick bra. Sen så har jag tro det el ej klipp håret på min brorsa, det gick rätt okej. Tror han blev nöjd. Nu har jag fastnat framför datan, ovanligt va!?!

Gårdagskvällen blev rätt så chill, kollade på Let´s Dance. Mkt garv där kan man säga, haha. Kollade på den nya serien Samantha efterråt som oxå va rätt så rolig. Den här kvällen lär oxå bli lugn, har än så länge inga planer. Men man vet aldrig det kanske kommer upp nåt. Brorsan ska på fest så han slipper man oavsett, hehe...

Tänkte bara avsluta me å säga att jag tycker att det jätte kul att några polare blivit tms, det va väl iofs bara en tidsfråga. Men det e ändå kul;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0