Snart äntligen helg!!

Skrev inget igår, hade varken tid el ork. Prog A började ju igår(3 h), vilket gick bra. Väldigt chill lektion, kan man ju säga. Sen hade man håltimme å sen fysik. Det blev tyvärr ingen träning för min del igår, vill va helt frisk när jag ska träna. Har erfarenhet  av att träna för tidigt, vilket resulterat i att man e dålig längre. Jaja, denna dag då. Började 8 me Prog A, denna gång va det många fler än gårdagen. Kan säga att de som går El inte direkt e mina favoriter:-S
Vi fick gå tidigare för att hinna till fysiken, vi gick kanske tidigare än va vi hade behövt. Spelar ju egentligen inte nån roll. Sen på fysiken va det salproblem, så efter halva fick man byta. Satt på fysiken å fan va hungrig ja va, magen kurrade som fan. Hade ju inte ätit sen 6:20 så....fick ett äpple av lisa påvägen tillbaka till norra, vilket va min lunch. Har ingen direkt tid å käka på torsdagar. Inte bra. Engelskan va rätt chill, kollade klart på filmen "vad kvinnor vill ha" å det verkar som att hon glömt om uppgifterna vi skulle gjort. Fan ta den som påminner henne! Sista lektion matte c, me typ 8 elever el nåt. Hehe. Det va Amandas första lektion me anders, hon märkte verkligen skillanden mellan honom å robban. Seriöst vem gör inte det;)

Det var det...imorgon e det äntligen fredag. Veckan gick rätt så fort ändå. Har bara en lektion imorgon, engelska 8-9:50 men har fått 11 körlektioner inbokad för de närmsta veckorna. Så efter engelskan har jag körlektion,  det va ju ett tag sen sist. Tur att man kört lite hemma asså. Kommer ha körlektioner varje torsdag, fredag fram till mars. Dock har jag 5 kvar efter det...

Helgen är väldigt fullbokad för ovanlighetens skull. Mkt evenemang, spec. på lördag. Som ska bli riktigt kul hoppas jag;)

Nää, nu ska jag försöka värma mig. Fryser som fan, direkt efter ja hade käkat så började jag frysa som fan. Å mitt rum har ju inte den bästa värmen direkt. Jaja....

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0