Söndag...

Mm söndag vad mer ska jag säga. Det har inte riktigt varit min dag, orkar inte förklara varför. Det har inte alla med å göra, möjligtvis vissa dock inte alla. Va inte riktigt på humör. Ingen skulle velat träffa mig på eftermiddagen, haha så allvaligt var det. Men det blev bättre på kvällen, dock e jag inte riktigt frisk. E fortfarande försyld å e hostig, så vet inte rikftigt när ja kan komma igång me träningen igen. Varken innebandy el gymma e ett frågetecken. Jag måste ju hitta nya dagar å gymma på pga det nya schemat. En dag e spikad vilket e fredagar då man bara har en lektion från 8-9:50...men annars vet jag inte. Slutar rätt "sent" varje dag så...får se. E verkligen inte taggad för skola, fy fan. Fick ju knappt lov..pluggade princip hela lovet, el från söndagen-onsdagen, sen på fredagen igen. Så det blev inte nåt lov direkt å nu e det typ 10 veckor till nästa. Hur ska jag klara mig?

Helgen då, jo den blev iaf lugn. Inget pluggande vilket va skönt. Slappade, åkte me å kollade på brorsans match igår. Ute vid världens ände typ. Ute på djurö, fattar inte hur man kan bo där. Matchen gick sådär av många anledningar(1-1). Å idag blev det match igen, först spelade brorsan me sitt lag i div.2 mot serieledarna å några av sköndals bästa spelare fattades. Tyvärr blev det torsk. Direkt efter fick brorsan spela me 92:orna. Där gick det mkt sämre, mkt pga av målvakten som inte tog de lättaste skotten..Därefter hemgång å helevetet bröt ut............


Nää, nu ska jag snart stänga av datorn och gå å lägga mig. Det blir tidig uppgång imorgon, som det kommer bli varje dag. Fy fan.

Go natt!!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0