Trött...

Kom precis hem, fick vänta länge på bussen idag med. Snacka om att jag har dålig tajming asså. E hemma tidigt oxå, som jag skrivit tidigare så går jag 8-17 på tisdagar. Men jag hade sån tur idag att 3D lektion va inställd vilket va nice. E så himla trött. hade fan inte pallat me den. Jaja dagen började me att jag blev lite senare till odenplan än ja tänkte så ja fick gå väldigt fort för å inte komma sent. Å jävlar va halt det va, va rädd å trutta på arslet. Men slapp det som tur va. Första lektionen va dubbeltimme matte c, gick väl bra. Fick en hel del gjort å än så länge e det rätt så enkelt får se om jag har samma åsikt om några veckor:p å sen va det naturkunskap, inte man hurrar över. Men seriöst läraren, orkar inte berätta. Haha...Sen hade vi lång rast, vilket va perfekt så man hann äta innan svenskan. Å den va..hm va ska man säga. Vi va kanske inte seriösa..men roliga haha..Å luften va fan förjävlig där inne, typ ingen vetelation. Sen fick man åka hem å det har jag nämnt.

När man kommer hem ser man att man fått den där trafikuppsaten man satt me i flera dagar rättad å betygsatt. Det blev ett VG trots allt, kändes jävligt bra. Har fått VG på allt det teoretiska, hoppas på att körningen går lika bra så jag får bra betyg där med. Jo, man blir faktiskt betygsatt för körningen oxå. Så nu mejlade jag över mitt schema så snart får jag mina sista 16 körlektioner. Vilket e nice....

Jaha å vad ska man göra nu då? Borde göra den där engelska uppgifterna som man fick innan lovet. Men jag kommer antagligen skjuta upp å göra den i sista stund. Vilket e jävligt bra när man haft 2 veckort på sig. Får se vad jag hittar på, lär väl slappa, sitta framför datan. Framförallt kommer jag överrraska familjen genom att jag e hemmaxD

Föresten en sista grej som jag uptäckte idag är att efter prog A på torsdag har man bara 5 min att ta sig till södra, lite tajt asså. Man borde få en kvart minst 10 min iaf, men nej utan 5. Tänker fan inte springa till fysiken, det skulle jag aldrig göra;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0