Trött...

Ja, sitter här å ska nog snart faktiskt gå å lägga mig. Har försökt att ja upp lite tidigare varje dag men kommer ändå få en chock på onsdag då man ska gå upp väldigt tidigt. Så får se när jag går upp imorron antagligen tidigare än jag sj egentligen vill. Jaja...

Dagen har mest bestått av vila, den här j-la försylningen måste fan ge me sig snart. Hatar den j-vla hostan så kommer i mellanåt. Så har slappat framför tv:n å datan mest hela dan. Borde egentligen skrivit på uppsatasen i trafik eftersom ja tänkte sparka Daniel ur gruppen å jobba ensam.Men känns taskigt å göra det när den ska in om typ 2-3 veckor. Har bestämt mig för om han kommer å jobbar bra på onsdag får ja väl ha kvar honom annars e ja elak å "sparkar" honom.

Morgondagen får jag se hur den blir. Tänkte försöka ta mig ut, har inte varit ute sen tidigt på nyårdags morgonen. Men vem fan vil gå ut, det e typ skit kallt ute. Men jag ska visserligen inte va ute, tänkte ta en sväng me bilen å övningsköra lite. Så det e väl den enda planen för morgondagen, annars blire väl sitta framför tv:n el datorn å slappa.

Nää, nu e det bäst ja stänger av datorn innan ja blir alldeles för pigg. Man får hålla tummarna för Sverige i nattt då de spelar JVM final mot Kanada. Hade skolan inte börjat på onsdag så hade ja sett match, men så e ju inte läget.

Go natt!!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0