Vad ska man säga....

Orkar inte skriva om gårdagen å natten just nu. Tänkte bara berätta kort lite senare, dock inga detaljer.

Just nu mår jag såklart inte så bra. Trots att jag åkte hem så har jag inte lyckats sova en blund fast jag var trött. Har dessutom fett ont i huvet å mår illa lite biverkningar från igår. Sen så har jag ont i halsen, min kära familj har varit sjuk men ja klara mig rätt så bra men å stå ute i kylan å sedan skrika en hel del gör ingen nytta för halsen. Hoppas bli bättre snart. Har än så länge ingen matlust heller...den här dan kommer va riktigt jobbig. Kan tänka mig fler som har det efter gårdagen.

Men det jag verkligen ville me detta inlägg e att jag känner att jag e av ett stort behov att prata av mig me nån. Kan inte direkt prata me mina föräldrar el brorsa om detta. Så nån som e vaken, ja vill jätte gärna snacka...Så fort som möjligt.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0