Väntan...

Vilken sekund som helst kommer min farbror michael hit me fru å barn, vilket ska bli rikigt trevligt. Den ena är ju "kusinen" Erica som vi ska gå på hockey me. Å den andra e lilla Ella 1,5...så himla söt asså. De kommer hit å det blire lite fika bla. Innan vi äldre barn drar iväg till hovet, tydligen så e det slutsålt så det lär iaf va ett jävla drag på läktarna. Håller mina tummar för att matchen går lika bra.

Tyvärr så har jag inte hunnit göra natur labben, jag får ta å göra den imorron. Ser inte fram emot det, är nog inte på bästa humöret då. Har ist sovit, kollat på tv, städat å duschat. Sen fastnade jag här...

Asså de sa att de skulle va här vid halv, men dom verkar vara rätt så sena. Vi måste nästan dra dirket när de kommit. Får väl se.

Vet inte riktgt när jag kommer hem, blir väl vid 18-19, beror ju på matchen å så. Kommer då hem, käkar middag, byter kläder, fixar iordnining mig å drar igen. Kommer inte hinna skriva mer idag. Får se om jag orkar göra det imorgon.

Ha en trevlig dag å kväll:D

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0