Värdelöst...

Det e verkligen ordet för dagen..Man kommer till skolan å upptäcker då att vi inte har nån sv-lektion å vår lärare e som vanligt hopplös på å berätta detta tidigare. Samma sak hände ju förra veckan. Fy fan, stannade kvar..hade ju trafik. Men det visade sig att det va omprov så det va bara för mig å åka hem. Rätt så irreterad. Kunde varit ledig idag igen..om läraren hade sagt nåt tidigare...Fyy fan. Å när man kommer til Hökarängen så e det 20 min till bussen kom, så jag bestämde mig för att ta en promenad hem(inte så himla långt). Så gick en solig promenad, tog en liten omväg så det blev lite x-tra motion;)

Här hemma har jag inte gjort någon nytta, jag skjuter ju upp allt hela tiden. Inte så smart. Kom på att jag måste göra färdigt den lab.rapport ja skulle fixa till å lämnat in i måndags. Ska lämna in den imorrn, gissa om han kommer bli pist på mig. Äh skit samma. Jag e iaf princip klar med det. Skulle ha skrivit på trafikuppsatsen, det gick sådär. Har dock gjort en snygg framsida till den, hehe...Har ju sagt att jag ska göra klart å skicka in den denna vecka för att bara kunna chilla närsta vecka å va ledig. Måste skärpa mig på den punkten.

Jaja..nu sitter man här me cp huvudvärk, hoppas den försvinner snart. Kan säga att jag denna natt inte va så nice heller..denna gång en typ mardröm som varade hela j-la natten.  Jag skulle lika gärna kunna ha feber men jag e ju frisk. Hoppas verkligen på att jag slipper dessa drömmar i natt...........

Ikväll ere träning igen, sen träning 20:30-22:00, vilket e sådär. Det verkar som att vi inte blir så många idag heller. Får se. Har fortfarande lite träningsvärk, hehexD

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0