Ångest säger ja bara..

Ångest ångest ångset...dagens ord e verkligen ångest. Fyy faan säger jag bara. Hur kunde jag vara så dum, klantig å envis? Åhh..vad arg jag blir på mig själv.  Jag har såå dåligt samvete så det finns inte. Vill bara få det ogjort, spola tillbaka till i natt och se till att jag inte gjorde som jag gjorde. Hade jag varit nykter så hade jag troligen inte varit så jävla envis å dum. Asså åhh...jag e bara så arg å besviken på mig själv.

Just nu ber jag fan till gudarna att jag blir förlåten. Skulle inte klara av det annars. Vet att jag gjorde jävligt fel å gjorde dig antagligen arg. Men du kan väl förlåta mig?...E såå himla ledsen..Jag var full å dum, inga bra ursäkt kanske men så var det. Vill inte att du ska va arg å hata mig..Skulle nästan göra vad som helst för att få det ogjort..Snälla...förlåt..

Det här blev ett rätt deppigt inlägg, men var bara tvungen att få ur mig det. Vill så gärna bli förlåten, vill inte resa bort å oroa mig för att du hatar mig. Jag var klantig, dum å full...det kommer aldrig att hända igen. Jag lovar. Ge mig bara en chans till.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0