Ångesten/besvikelsen e ännu kvar...

Ja, fy fan. Vill bara få slutet på gårdagkvällen ogjord. Ni märkte nog det i förra inlägget. Kommer inte säga vad som hände. Det vet bara mina bästa vänner, dom jag verkligen litar på å verkligen får tröst och stöd av. Iaf...kan ju berätta om övriga kvällen, innan allt jobbigt. Mötte upp "gänget" i gullmars sen bar det av in till stan, där vi förkrökade på nivå 22. Ett jävligt nice å billigt ställe..Sen bar det iväg till Chaplins där vi fick billigare inträde tack vare Jennie:) Där hade vi rätt kul innan dom tyvärr skulle dra hem till Oscar för efterfest. Det va rätt tidigt men detta för att inte alla fyllt 18 år än. Skulle egentligen följt me men stannade tillslut kvar me Jennie, Frida å Maria...Det blev mkt dans, massa dans..Men fan va jag saknade att inte få ha me Linnea på dansgolvet. Det sög...Sen så blev det rätt mkt dricka för mig..inte bra..Det var en av orsakerna till att kvällen slutade som den gjorde. Usch..Men e väldigt tacksam att tjejerna fanns där, framför allt Jennie. Som verkligen trösta  och förstod mig<3

Jag var väl inte hemma förrän vid 5-6 kanske, mina föräldrar hämtade upp mig i skarpnäck så fick skjuts hem. Vilket var skönt när jag mådde som jag gjorde...

Sen så sov jag väl ett par timmar innan man gick upp. Såg ut som att jag nästan hade varit i fight dagen innan..haha...asså mina ögonlock va så jävla svullna så det finns inte..Hehe..Iaf ja åt lite frukost..sen tog jag en härlig dusch. Sen va det bara klä på sig å sen bar det iväg hem till min faster som fyller år. Där blev det god lunch å lite godis efterråt. På eftermiddagan kom mormor å morfar hit, vi käkade tacos å åt glass och jordgubbar. Gott. Men jag har egentligen inte varit på humör för nåt idag..Vill bara få allt löst så kommer det kännas bättre.. 

Men just nu e det som en klump i halsen, känns som att tårarna ska komma närsom helst. Orkar inte det, gårdagen räckte. Fattar inte varför. Enligt en kompis så ska jag inte ha ångest över det som hände i natt, men det e jävligt svårt att inte känna det. Jag ska försöka "reda" ut allt näst kommande vecka. Jag ska ta det lugnt nu i helgen å sen försöka lösa det. Vill inte förlora det som verkade vara påväg att hända. Även om det "bara" var vänskap, så vill jag inte förlora det. Du verkar ju va väldigt schyst å jag klantade till det hela. E såå himla ledsen...Skulle helst bara vilja träffa dig, prata å förklara allt. Det blir så mkt lättare än att göra det via mess..Men när jag kommer hem är du om jag minns rätt bortrest..Usch..vill bara få det löst nu...

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0