Bättre nu...

Nu känns allt i pricip bra igen. Otroligt hur snabbt det kan vända;) Men i detta fall så e jag jävligt tacksam för det.
 
Just nu e min moster å hennes 2 söner här, alltså mina kusiner Alfons å Wilmer(13 å 5). Dom har varit här i princip hela eftermiddagen. Så har suttit ute rätt mkt å solat och umgåtts me dom. Lilla Wilmer han lyste upp, gjorde mig på bättre humör direkt. Otroligt att småbarn(inte för att han e det längre) kan få en å bli glad, på bätte humör. Helt otroligt;) Hihi..Iaf dom ska även stanna på middag, även peeka kommer hit(mosters sambo å wilmers pappa). Det blir grillad flintastek me färskpotatis, riktigt gott;D Hoppas ja klarar av att äta bara..

Har inte gjort så mkt mer än det där idag. Messat lite me några polare...bla "personen"..Hihi, vet inte när el om ja kommer berätta vem "personen" är. Ni får väl vänta å se..;)

Nu e det nog bäst ja går å gör dom sällskap. Just nu längtar ja till middagen, e just nu jätte hungig. Men vet ju hur det var tidigare idag så den lär väl komma å gå.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0