Borde sova snart;)

Jaha, då sitter jag här igen. Ska nog snart stänga av datorn å gå och lägga mig. Imorrnbitti bär det av till gymmet igen. Kan säga att jag idag hade träningvärk i bröstmusklerna, hehe;) Dock säger en känsla att jag inte kommer stänga av datorn på ett par timmar. Känner ju mig själv..hehe;)

Dagen då. Tänker inte berätta så mkt, men jag mötte Linnéa i norra sköndal en bit efter tolv. Sen drog vi till Farsta C, där vi gick runt, pratade å shoppade lite. Vi hade rikigt mysigt iaf:) Det blev en liten fika ist för lunch, ingen av oss var riktigt hungriga. Hehe..men men;) Å troligen ses vi snart igen, nämligen till helgen. Då jävlar ska vi ha skit kul..haha;)

Jag har inte så mkt mer å säga. Har inte fått tag i min kusin bella än, ska försöka igen imorrn. Vi ska förhoppningsvis träffas nån gång nu i veckan. Vill  verkligen träffa henne, 4 månader sen sist, hallå. Ska även försöka få tag i några andra oxå, dock e en av dom väldigt upptagen just nu tyvärr...

Jaja, har inte så mkt mer å skriva.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0