Ensamt..

Det e såå jävla sant tyvärr...Trodde det skulle va skönt å komma hem efter en fest utan att familjen e hemma..Men icke, har tyckt att det varit rätt ensamt hela dagen. Vilket e lite jobbigt..Förhoppningsvis blir det annurlunda imorrn å resten av nästa vecka.

Gårdagen då. Lite mindre fest än vanligt, men det var kul ändå;) Vi körde nåt kortspel som jag inte alls var bra på..Vilket betyder att ja va tvungen å dricka mest..Hehe;) Så när spelet va slut så va man ju rätt dragen..Tänker inte berätta så mkt om vad vi gjorde. Det kördes singstar, pratades å fylle ringdes till en viss person. Som inte ville va sig själv utan skulle spela att han va nån annan tre gånger. Men personen avslöjade sig så vi(ja å linnéa) lyckades få fram att det faktiskt va själva personen som jag ringde. Herregud, vilken teaterapa..Han va ju oxå rätt packad om man säger så. Å så fick snacka engelska på fyllan. Hehe fy faanxD Jag åkte hem runt åtta i morse och gick å la mig direkt när jag kom hem.

Ska kanske berätta lite om när jag va me Alice. Vi hade som sagt jätte kul, såå mysigt. Hon mötte mig vid slussen så gick vi å köpte snacks och sen hyrde vi tre filmer. Alla var väldigt bra, speciellt första. Den va såå himla söt. Men kommer inte ihåg va alla filmer hette. Skriver det en annan gång. Så vi åkt jätte god mat, kollade på film å pratade hela kvällen. Sen på lördagen så drog vi ut på stan efter frukost, vi gick runt å pratade, kollade i affärer, shoppade, fikade osv.  Jätte mysigt. Vi var ute på stan å gick i över 5 h, så duktiga vi va. Sen gick vi hem till henne igen, fick vänta me att gå hem eftersom det började spöregna..Å sen när man kom hem var det full fart å sen dra iväg igen.

Ska nog snart stoppa i mig nåt att äta. Har inte varit hungig på hela dagen. E bakis så...Har bara käkat en liten macka tidigare och ett litet glas jos.

Kvällen kommer att bli lugn och kommer antagligen gå å lägga mig rätt tidigt. I morron ska jag troligen åka in till stan å gymma igen. Sen har jag inga planer för övriga dagen. Får hoppas på att det blir lite varmare så man kan sola.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0