Fredag, 2 dar kvar...

Japp, idag e det fredag igen. Helt sjukt vad dagarna går fort. Det e snart en vecka sen den väldigt roliga kvällen/natten på huset. Å en vecka sen jag träffade "personen";) Håller mina tummar på att vi kommer ses innan söndag, men "personen" jobbar för fullt plus extra jobbar. Så får se om det har hittats en liten lucka för mig..Annars kommer vi inte ses på 2-3 veckor..Usch...

Idag skiner solen precis som igår, så ska efter detta inlägg gå ut å sola. Finns inte så mkt annat å göra. El klart det finns men e inte riktigt på humör..Sen ikväll så kommer familjen hem från landet, dom har varit där sen i onsdags. Jag slapp åka dit denna gången me..Så skönt, gillar verkligen inte å va där. Fråga mig inte varför. Det har bara blivit så de senaste åren. Jag har ju blivit äldre å uppskattar att göra andra saker..Sen så kommer jag att umgås me min familj hela nästa vecka så..dom träffar jag ju..

Finns väl inte så mkt mer att säga..skriver kanske ett inlägg senare. Om det finns nåt att skriva om vill säga.

Nu ska jag ut och njuta av solen å värmen.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0