Hemma e verkligen bäst;D

Jaha, första dagen hemma i storstaden avklarad å jag ska verkligen inte klaga. Sol å varmt större delen av dagen;) Så det blev sola ett par timmar på tomten. Annars har jag inte gjort nåt speciellt, suttit vid datan typ.

I morgonbitti bär det iväg till gymmet, ska bli skönt å komma igen me träningen igen. Efter 2 veckors avbrott pga ont halsen å bortrest. Annars har jag inga andra planer imorrn, jo juste. Ska övningsköra..ska göra det varje dag nästa vecka. Det var ett bra tag sen sist, måste komma igång me det. Om jag ska lyckas ta körkort i år vill säga;)

Planer för övriga veckan då förutom övningsköra..jag ska nog träna 1-2 ggr efter imorrn. Ska förhppningvis träffa kussen Bella nån dag, å även Linnéa en annan dag;D Ska bli riktigt kul, bara jag har något å göra. Tråkigt å bara sitta hemma liksom. Vill dock träffa några andra oxå, men en jobbar varje dag å repar på kvällarna, en annan e på åland, en tredje åker till norrland imorrn osv...Tur att iaf Linnéa e hemma denna vecka typ<3:)

Jaja, jag ska nog gå å borsta tänderna nu. Vet att det e tidigt men eftersom jag ska dra in till gymmet vid 9 så måste ja sova lite innan. Tror iofs inte att jag kommer somna på ett bra tag, men chanserna e ju större om man inte sitter framför datorn. Såå..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0