Hm..

Är inte lika glad idag som jag var igår, el egentligen e jag väl det innerst inne. Just nu e jag bara osäker på många saker. Tänker inte ta upp det här..It´s my business u know..

Det känns nästan som att jag e bakis idag igen, vilket jag klart inte e. Vaknde åtta i morse av fruktansvärd huvudvärk och kunde inte somna om. Låg i smärtor. Gick upp, var inte hungig så det blev bara lite jos till frukost för att få i mig något...Vid tjugo i tio åkte ja me mamma till farsta och fixade lite grejer...Vilket nu känns skönt att de e avklarade...

Min hunger kommer å går..Jag var ju inte hungrig i morse, men blev det i farsta, sen försvann det när ja kom hem, var hungrig alldeles nyss. Men när man fixade mat försvann den..Va fan e det me mig? Gillar inte det här...Kommer ändå att tvvinga i mig lite mat så får ja se hur det går..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0