Hur kan du? Inte nu igen..

Jag skulle egentligen träffat min kära kusin Bella den här veckan, vi har ju inte setts på flera månader. För hon har ju pluggat i Paris som jag nämnt tidigare. Men vi kan inte ses för hon e upptagen å nästa vecka e jag inte hemma. Så vi måste skjuta upp allt i 2 veckor usch..

Men det e inte det som e jobbigast, jag har nu insett att hon faktiskt kommer att åka tillbaka till Paris redan i september. Hon hinner ju knappt träffa alla nära å kära innan hon sticker igen. Vet inte än om hon  ska plugga igen eller om hon ska jobba. Men ändå, hon sticker å det lär antagligen dröja länge innan hon kommer hem igen. Varför? Kan du inte stanna här i Sverige gumman..du e såå saknad när du e borta. Tänk om hon tillslut flyttar ner dit för gott. Nej, usch det får verkligen inte hända. För långt avstånd, skulle bli sjukt jobbigt. 

När jag träffar henne ska jag verkigen kolla hur länge hon ska va där, vad hon ska göra osv. Vill veta liksom. Men det e hennes liv, om hon e lycklig av att bo i Frankrike så får man kanske stå ut me att hon bor där. Trots att det kommer bli smärtsamt. Hon e dessutom vuxen så hon får göra som hon vill, å nu märker man verkligen att hon e det...

Nej, vill verkligen inte tänka på detta. Måste tänka på annat annars blir det för jobbigt.

Idag har jag inte gjort så mkt, har varit iväg till centrum å handlat lite. Annars inget specielt. Dagen lär bli lugn precis som gårdagen. Där jag va lite orolig, men min oro va bara onödig. Eftersom inget egentligen hade hänt, men efter tidigare erfaranheter så har man svårare att lita på folk så...Men jag blev väldigt glad när det visade sig att jag hade fel;)

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0