I am happy at moment...

Inlägget jag skrev igår kan strykas. Jag skiter i sanningen, jag går vidare. Lämnar det bakom mig och tittar framåt;)

Gårdagen var verkligen skit rolig, jag skämtar inte. Mötte Linnéa i gullmars vid kvart över tio då vi drog in till gamla stan och gick till "huset". Där vi hade massa kul, vi dansade, träffade nya människor, drack osv. Vi var i princip oskiljaktiga den kvällen/natten. Det var bara en person som skiljdes oss åt en gång el två snarare. Tänker inte berätta vem det är;) Vi hade iaf såå jävla kul och vi eller snarare jag lyckades me en grej som vi lite "bestämt" innan. Vi drog väl därifrån vid kvart över 2, då vi skulle hitta "personen"(den ja nämnde förut). Vilket inte var så himla svårt, när vi väl fann "personen" drog vi hem. Linnéa hem till sig, medan jag åkte hem me "personen". Jag och Linnéa höll kontakt hela tiden, tills vi var framme säkert dit vi skulle. Resten tänker jag inte berätta:P

Idag kom jag väl hem vid halv ett el nåt. Käkade lite mat och tog sen lite fika. E lite bakis idag å väldigt trött. Sov inget så..Jag ska nog gå ner å duscha nu så man känner sig lite frächare och piggare.

Lär nog gå och lägga mig tidigt idag så kvällen blir väldigt lugn...Likaså morrondagen då jag måste iväg å fixa lite saker. Important stuff u know;)

Sist vill jag bara säga: Tack Linnéa för den bästa kvällen på länge<3 Måste göras om snart igen;D

kram<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0