Inte mkt.

Finns inte så mkt att säga egentligen. Lugn fredag i största allmänhet. Sov bort halva dagen, skönt;) Sen slappade jag resten, låg ute ett par ggr å solade lite. Annars blev det tv-tittande å musiklyssnande. Nu på kvällen kom mina föräldrar hem från landet, dock inte brorsan. Han kommer tydligen hem imorrn, han får skjuts av min farbror David.

Morgondagen då. Den lär väl bli rätt lugn till en början kan jag tänka mig. Ska ut å övningsköra lite med pappa under dagen. Kommer antagligen inte kunna göra det på söndag eftersom det blir utgång imorrn kväll. Vilket jag ser framemot;)

Just nu e jag tro det el ej  väldigt trött. Funderar på att stänga av datorn å krypa till sängs.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0