Jaha...

Nej, Magnus va inte me i denna lagkap...Men såg att det är en till på söndag, då det e 4x100 m fritt. Han kanske e me där..kan ju alltid hålla tummarna. Men neptuns 1:a lag vann iaf på nytt svenskt rekord på 4x100 m medly. Kul:) Kan ju berätta hur det gick för mange tidigare idag...Då han tävlade i 50 m frisim..Kan säga att stackarn missade semi me en ynka tiondel el hundradel inte säker. Han som kom före hade tiden 24,92 å mange hade 24,93(den e smart vet om det e en tionel el hundradel, haha)..Så himla synd..Nästa gång gubben, då jävlar kommer allt gå mkt bättre;)

Jaja, vad har jag gjort idag då. Jo, jag gymmade ju imorse. Sen så har jag mest legat ute i solen å njutit el snarare svettars ihjäl. HahaxD Har väl inte gjort så mkt mer, förutom kollat på simningen nu ikväll. Morgondagen lär man antagligen åka iväg till hellasgården me familjen å bada. Vilket betyder att jag inte får sova halva dagen, utan gå upp rätt "tidigt". Sen får jag se vad jag gör övriga dagen. Vid kvart i fem ska ja iaf möta Alice..

Hmm..finns inte så mkt mer å säga. Tror inte Mange tävlar imorrn, om han inte e me i lagkapen 4x200 fritt. Får kolla det under morrondagen. Annars tävlar han inte förrän på söndag igen.

Kan ju bara som kuriosa berätta att Magnus förr- , förra året tror jag...alltså 2007. Iaf då vann han me 3 polare SM guld i 4x200 m fritt å slog svenskt rekord. Blev så stolt när ja hörde det senare samma år;) Det kanske e å skryta lite men va fan..Hihi;)

Nu ska jag nog dra å kolla lite på tv. Å äta färska svenska jordgubbar..mumsxD

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0