Länge sen sist..

Nu var det ett tag sen jag bloggade..man har ju sommarlov hallå;) Tänkte skriva tidigare men var tvungen å hjälpa pappa me byggandet.

Sen jag skrev sist har det väl hänt lite el egentligen inte så mkt. För det första så har vädret varit skit, regn å rusk. Fy faan, vad tog värmen vägen? Vill ha tillbaka det nu;) Sen så har jag gymmat 2 ggr denna vecka me, duktig jag e. Skulle ju ha lämnat blod i tisdags, men så blev inte fallet. Fick veta att mitt blodvärde var 124 förra gången å man måste ha 125 för å lämna. Så fick ta ett blodprov för att se om det förändrats. Vilket det hade, men det hade skjunkit till 119. Så nu kommer jag att få en kallelse om 3 mån. Tills dess måste ja typ äta järnrik kost....  

Sen så i onsdags så var jag ju hemma hos Alexandra hela dagen. Vilket var fett nice. Det var såå länge sen jag skrattade så mkt som jag gjorde då. Så underbart. Behövde verkligen det. Jag skämtar inte, det behövdes verkligen. Måste göras om när vi båda e hemma igen;) Sen på kvällen kom övriga famlijen hem från landet, jag ska erkänna att jag faktiskt saknat dom lite.

Annars har jag inte gjort så mkt. Eftersom det varit skit väder så hyrde vi film häromdagen. Det blev Patrik 1,5 och Låt den rätte komma in. Båda jätte bra filmer. Såg Patrik 1,5 2 ggr, haha. Men den va ju såå bra, rolig å gullig. Hihi;)

Hemma så renoveras det för fullt. Iaf i mitt å brorsan rum, där väggen mellan våra rum rivits. För att nya gaderober ska byggas. Så i 2 dagar så var det som att dela rum me brorsan igen, aldrig mer säger jag. Men nu är några spånskivor uppsatta så..Men det är långt ifrån klart, spec mitt rum. Vet inte när det blir klart. Får se...

Ikväll blire det iaf utgång. Ska bli skit kul;) Det e jag å Linnea som ska dra ut. Vi bestämde väl det för en vecka sen å nu ikväll blire verklighet..Haha..Det har lite att göra me att få mig på andra tankar. Hoppas det funkar. Förhoppningvis får vi en jätterolig kväll;D

Juste..igår kväll så fick man ett samtal från dolt nummer. Svarade å pratade en liten stund. Med en av Johans polare, full antar jag. Så kan ju bara gissa från vems telefon..hmm Johans kanske;) Det ringde bara en gång, tacka fan för det..Haha;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0