Länge sen sist..

Idag träffade man äntligen manda och mathilda. Såå himla kul asså..Vi måste börja ses mer igen, saknar fan det. Iaf så möttes vi vid centralen och gick sedan till ett fik. Där vi satt å pratade, skrattade å fikade..Efter en stund begav vi oss ist på en shoppingtur. Lilla jag var duktig å köpte inget..el snarare hittade inget bra;) Vid kvart över fyra va manda tvungen å dra tyvärr för hon skulle jobba. Men jag och Mathilda fortsatte en stund till å kolla i affärer, innan vi drog hem. Så denna dag kan jag säga var en av de roligaste på länge. Dock väntar flera roliga dagar. Första gången på länge nu så har jag planer..Inte bara lika å sola sj på tomten..Hehe..Här kommer massa planer..

Imorron: Åka in å gymma på morronen. Sen inga planer resten av dagen. Antagligen sola å läsa el nåt.
Fredag: Under dagen inga planer alls. Ska träffa Alice vid kvart i fem, ska hem till henne å ha det kul. Ska sova över där.
Lördag: Lär väl va hos Alice halva dagen. Sen åker jag hem å fixar. På kvällen så blire troligen party;D
Söndag: Om det festades på lördagen, blir denna dag en vilodag antar jag. Sen så kommer Mange hem idag:)
Måndag: Åker in å gymmar på morronen. Inga planer övriga dagen.
Tisdag: Ska in till stan för å lämna blod. Så duktig e jag..Haha..Annars bara slappa tror ja;)
Onsdag: Åka hem till Alexandra å chilla, sola å bada;) 
Torsdag: Ev. dra in å gymma.

Sen har jag inget mer inplanerat än så länge. Ska försöka kolla om jag å mange kan träffas. Kommer inte ihåg när han skulle till Rhodos..tänkte se om jag hinner träffa honom innan. 
 
Jaja, bäst att ja går å lägger mig nu. Eftersom jag ska upp "tidigt" imorrn...En sista sak bara..

Magnus, första dagen gick väl inte så bra. Men lycka till resten av veckan nu. Spelar ingen roll hur det än går. Du e alltid bäst i mina ögon<3 Hihi;)  Jag följer allt på nätet, tänkte kolla på sändingen därifrån imorrn kväll å se om du kanske dyker upp. Man vet ju aldrig;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0