Måndag..

Som sagt måndag idag, å jag var uppe "tidigt" vilket inte var så farligt. Klart jag hade stor lust å sova vidare men måste verkligen komma igång me träningen igen. Så jag har gymmat i en timme, sen bar det av hem. Just nu sitter jag hungrig å väntar på att det ska bli lunch. Lyssnar på musik å surfar för att få tiden att gå lite snabbare;)

Har inget bestämt vad jag ska göra resten av dagen. Får ta dagen som den kommer helt enklet. Ska väl ut å köra lite me pappa. Annars har jag inga planer..Men man vet ju aldrig, får se...

Jag har inte så mkt mer att säga just nu. Skriver kanske ett inlägg senare om det hänt nåt nytt...

Nu får det fan ta å va mat snart, e ju as hungrig..haha;)

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0