Mysigt..

Som ni märkte igår så var gårdagkvällen väldigt mysig..Vi åkte ju till min farbror robert å hans lilla famillj..Vi fikade, pratade å umgicks. Fick hålla i lilla Emma flera ggr, fast i början skrek hon massor för lilla stackaren hade ont i magen. Men efter ett tag lugnade hon ner sig å då var det så mysigt så;) Hon e verkligen världens sötaste unge, jag lovar;) Har jättesöta bilder i min mobil på henne;) Hon gjorde verkligen min dag:D

Jaja, idag då...Jo lilla jag ska nog gå mot norra sköndal om typ 30 min där jag ska möta Linnéa:D Vi ska nämligen åka till Farsta C, det bli kul;) Blir dessutom bjudna på lunch av mina föräldrar vilket inte e fel direkt..Får alltså pengar, dom ska fan inte me:P Haha...Det ska bli jätte roligt iaf;)

Ska nog börja göra mig i ordning snart. Skriver kanske senare. Får se om jag har lust..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0