Packa packa packa...

Japp, jag borde nog sätta igång att packa el iaf plocka fram det jag ska ha med. För imorrn vid 10 så drar man med familjen till Järvsö(5 timmars bilresa jippi...) Där man ska vara en hel vecka, herregud. Hur ska ja klara mig? Fråga mig inte va fan vi ska göra där. I nuläget känns det som att man kommer ha nåt att göra i 2-3 dar..Sen så kommer det typ regna iaf i början av veckan..Hm lagom kul semester me familjen. 

Asså den här resan kommer såå olägligt men den kanske behövs. Att jag bara får komma bort från allt men ändå inte. Men det kommer bara vara jobbigt. Vet inte om jag kommer att kunna njuta, slappna av och ha kul. I nuläget känns det inte som det. Men man vet ju aldrig. Kommer att ha allt i tankarna hela tiden, kommer alltid finnas där i bakhuvudet. Vad jag än gör. Usch..Om man ändå kunde få det ogjort eller iaf löst det innan man åkte..Jaja..

Skriver kanske ett inlägg imorrn innan jag åker. Sen slipper ni mig i en vecka...

kramz3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0