Renovering pågår..

Hemma alltså..Just nu håller pappa på att ta bort de gamla gaderoberna i mitt rum. Så det bankas å slås..Han ska nämligen bygga å fixa i min och brorsans rum. Mitt kommer att bli lite mindre, men ja kommer att få en större gaderob..Me likexD Fast kommer att få bo i en röra i ett par veckor..Härligt..Skit samma..Den som väntar på nåt gott brukar man ju säga;)

Jaja, i morse var det ju tänkt att vi skulle åka å bada i hellas. När vi åkte iväg så va det lite molnigt så vi sa att vi hinner nog bara me ett dopp. Men vi hann inte ens dit förrän det började spöregna..Så vi åkte till sickla ist för å handla mat. Medan vi va där inne så regnade det ännu mer å åskade..Så man fick springa till bilen..Efter att ha varit ett tag hemma å skulle käka lunch. Så kom solen och värmen tillbaka. Typiskt va?

Efter lunchen så va det bara för mig att tömma gaderoberna. Vilket blev ett helvete..Mitt rum var fan som en bastu jag svär..Såå himla varmt..Usch..hehe;) Nu vet jag inte rikitgt vad jag ska göra, kanske gå ut å sola el nåt...

...Jag satt  föresten me gråten i halsen när jag läste om Therese begravning. Varje gång jag läst något om Therese så ryser jag och får en klump i halsen. Det e så himla hemskt..Men nu var inte gråten långt borta. För nu börjar även jag inse att hon inte längre finns liksom hennes vänner. Vet att jag inte var kompis me henne, men jag vet vem hon va. Mina tankar går till familjen, hennes mamma, pappa å storebror. Jag skulle själv aldrig klara av att förlora min bror, aldrig i livet. Jag hoppas jag slipper utstå det.

Slut pratat om det..innan gråten i halsen kommer tillbaka. Vid tjugo över fyra går min buss in till stan(el gullmars), ska ju träffa Alice<3 Äntligen:D

Skriver kanske ett inlägg innan jag åker..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0