Seg dag...

Då sitter man här igen, bättre sent än aldrig. Är rätt trött trots att man sov bort hela förmiddagen å sen bara slappat resten av dagen. Idag var det ju tyvärr inte lika bra väder som igår, det var ju mulet. Så det blev inget solande för mig direkt. Tyvärr, får hoppas på sol imorron ist. Jag har mest suttit framför datorn och tv:n..Kul dag va?
 
Finns väl inte så mkt mer att berätta. Mer än att familjen just nu är på landet, dom åkte dit nu i eftermiddags å kommer hem imorron kväll. Allt bestämdes väldigt snabbt, det va lite saker som behövdes fixas. Bland annat skulle de hämta hem sköldpaddan som varit där i flera veckor. Hehe..

Så lilla jag sitter ensam hemma, vilket inte alls e fel. Rätt skönt fakitskt. Sitter å kollar på tv å chattar lite. Fast tror nog att jag snart ska gå å lägga mig börjar bli rätt trött. Men men..lär väl bli om ett par timmar ändå. Haha...

Imorrn har jag än så länge inga planer. Lär nog bara slappa el nåt kan jag tänka mig. Men man vet ju aldrig...Ska iaf sova länge. Nu e ju ingen hemma som kan störa mig;)

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0