Smidig jag e asså:P

Japp, det e bara förnamnet..Vet inte hur jag ska lyckas förklara så att ni ska förstå men jag ska försöka. Eftersom att det renoveras i mitt å brorsans rum så har jag varit tvungen att packa ner kläder jag inte använder så ofta. Så jag packade ner det i en väska, men var tvungen å packa om den när vi skulle till Järsvö. Skit samma. Jag skulle iaf gå ner me den till ett rum i källaren, den närmast trappen. Å där hängde lite av brorsans kläder så jag böjde mig ner för att komma in..Klev asså bara ett steg in slängde in väskan å sen hände det. Lilla jag slår i huvet hårt som fan mot den hårdaste väggen. Ajajaj...det var fan inte skönt..Gjorde så fruktansvärt ont..Sen när jag hade varit på toa så skulle jag bara kolla hur huvet såg ut. Å som sagt, man hade ett litet ställe precis vid det onda som blödde. Så duktig jag e eller hur..Men som tur e verkar det "bara" vara som ett skrapsår..Men ändå..har iaf baddat me kallt vatten. Dock e det fortfarande lite blodigt å gör fortfarande rätt ont..Hehe..

Annars då..Jo när man satt ute på altanen å fikade me föräldrarna kom helt plötsligt mina morföräldrar. Den enda som visste om att dom skulle komma va mamma. Så pappa å jag va väldigt chockade, haha..Men det var väl trevligt iaf, dom åkte väl hem för en halvtimme sen el nåt...

Ikväll så bär det av till tyresö, jag ska övningsköra dit me hela familjen i bilen. Kul...Iaf så ska vi hälsa på min farbror robert, hans tjej maria å deras dotter Emma(som blir 2 månader i början av augusti). Det ska bli rikigt trevligt å mysigt. Ska nog hålla i lilla emma denna gången. Det blir andra gången som vi träffar henne:) Ska försöka ta ett kort me mobilen;)

Nu börjar värken i huvudet släppa lite...Vet inte rikigt va jag ska göra nu. Lär väl sitta kvar här el gå ut å sola...

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0